Penat berjalan di tengah pekan , singgah sebentar di gerai Siti , terima kasih saya ucapkan , atas kesudian follow blog ni :)
Sebelum nak komen apa-apa . Patuhi syarat ni dulu :
1 . Guna bahasa yang sopan
2 . Komen yang munasabah je
3 . Nak apa-apa boleh tanya
.............................................
.............................................

Sekalung Penghargaan



Buat rakan-rakan seperjuangan dan pembaca-pembaca blog ahlulbaitfibanat, tidak kira di mana sahaja kalian berada. Semoga sentiasa berjaya dalam menjalani liku-liku kehidupan yang serba mencabar. Pada kali ini
saya mahu buat satu entry tentang rakan-rakan blogger yang sudi mempromosikan blog ahlulbaitfibanat yg tak seberapa ini, yang masih dalam belajar mengenali dunia blogging. Terima kasih juga di atas sokongan dan semangat yang kalian berikan.
Pertama sekali saya ingin mengucapkan sekalung penghargaan kepada Cik Hazirah Muslim kerana beliau banyak membantu dan memberi nasihat serta tips yang berguna untuk terus cemerlang dalam dunia blogging. InsyaAllah, beliau juga  telah menerima permintaan saya supaya mempromosikan entri-entri yang ada dalam blog saya untuk di siarkan ke dalam blognya. Walaupun beliau telah berjaya dalam dunia blogging tapi beliau tidak sombong dengan blogger mentah seperti saya. Semoga beliau berjaya dan terus maju dalam mengejar cita-citanya.
Tidak lupa juga kepada Encik Mohd Tarmizi dan Encik Mohd Wahyuddin yang sudi meletakkan link blog ahlulbaitfibanat di blog mereka, dan sentiasa memberi komen pada setiap entry , terima kasih atas dorongan, kritikan dan semangat yang kalian berikan. Semoga kalian sukses dan berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.
Ucapan ribuan terima kasih juga kepada  En. Firdaus Bin Ahmad Shater yang banyak membantu dan memberi galakan, tunjuk ajar dan panduan dalam menyiapkan blog pembelajaran ini. Dengan pendedahan yang diberikan oleh beliau dalam pembinaan blog pembelajaran ini,  telah membuka minda saya mengenai betapa pentingnya penggunaan IT dalam era globalisasi ini.
Kepada rakan-rakan lain yang tidak disebutkan namanya, saya tahu kalian juga telah banyak memberikan sokongan kepada saya. Terima kasih kerana menjadikan saya salah satu rakan kalian semua. Dan terima kasih yang tidak terhingga  kerana kalian sudi membaca entri-entri saya di blog yang masih baru ini. Jika tiada kalian apalah sangat blog ahlulbaitfibanat ini..
Akhir kata, saya berharap agar kalain sentiasa istiqamah dalam membantu rakan-rakan lain agar untuk lebih mendalami lagi ilmu yang berkaitan dengan alam maya ini. Maafkan saya jika ada kesalahan dan kesilapan dalam entri ini. Semoga silaturahim yang kita jalinkan ini mendapat rahmat serta keredhaan dari-NYA. Amiin....



Terima kasih sudi baca . Komenlah sekali ;)

Tiada ulasan:

 
Copyright since 1st July 2012 | Alright reserved by Ahlul Bait forever |